با گونی پلاستیکی در تهران دیگر نگران خراب شدن نان هایتان نباشید

شاید شما در شهری زندگی می کنید که آن شهر  گونی پلاستیکی در تهران برای مواد غذایی را ممنوع کرده است؛ (یا برای داشتن کیسه های پلاستیکی چند سنت اضافی از شما دریافت می کنند).

به احتمال زیاد تعداد زیادی از آنها را در خانه دارید، حتی اگر قصد خرید با کیسه های قابل استفاده مجدد خود را داشته باشید، باز هم به نظر می رسد که چند کیسه پلاستیکی هر از چند گاهی به خانه شما راه پیدا می کنند.

هر کاری که می کنید، این کیسه های مفید را بیرون نیندازید! همانطور که کوه کیسه های پلاستیکی شما شروع به رشد می کند، قطعا باید حداقل یک بار دیگر قبل از رفتن به سطل بازیافت از آنها استفاده کنید (بله، می توانید آنها را در فروشگاه های مواد غذایی بازیافت کنید!).

ما لیستی از 25 روش کاربردی و درخشان برای استفاده از کیسه های پلاستیکی خرید در خانه را گردآوری کرده ایم. بیا یک نگاهی بیندازیم.

پوشاندن سطل زباله داخل سطل زباله شما را تمیز و بدون بو نگه می دارد. به علاوه، بیرون آوردن زباله های شما را آسان می کند.

کیسه های پلاستیکی برای هر یک از سطل های زباله کوچک شما در خانه، مانند دفتر کار یا حمام، اندازه مناسبی دارند.

به عنوان کیسه زباله اضطراری برای ماشین نگهداری کنید: حتی اگر یک سطل زباله ماشین داشته باشید، بدون شک نیاز به جمع آوری زباله از وسیله نقلیه خود خواهید داشت.

قرار دادن چند کیسه مواد غذایی در جعبه دستکش یا کنسول میانی این اطمینان را می‌دهد که برای آن سفرهای آخر شب به درایو، کیسه زباله آماده خواهید کرد.

به عنوان یک کیسه مرطوب استفاده کنی: برای جدا کردن لباس‌های حمام مرطوب از محتویات خشک، یک یا دو کیسه مواد غذایی را در کیف ساحلی خود بیندازید.

کفش ها را در چمدان ببندید: قبل از اینکه به محل اقامت خود بروید، کفش‌ها را در کیسه‌های پلاستیکی بپیچید تا آن‌ها را در یک چمدان ببندید تا از کثیف شدن لباس‌ها جلوگیری کنید.