داستان جالب کودک 6 ساله ای که یک نامه اداری به مدیر مدرسه اش نوشت و همه را متعجب کرد

بعد از رسیدن نامه اداری و یا حتی در زمان یادداشت نامه اداری به مدیر مدرسه چه اتفاقی می افتد؟ این موضوع در رابطه با وصیت نامه نیز صدق می کند؛ جدای از وجود وصیت، وصیت و اداره فرآیندهای بسیار مشابهی هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه بعداً می آید، نگاهی به مقاله ما بیندازید در مورد آنچه که پس از اعطای حکم وراثت اتفاق می افتد.

هنگامی که شخصی بدون وصیت می میرد، وظیفه تشخیص آنچه برای پول، دارایی و دارایی او می افتد معمولاً بر عهده یکی از اعضای نزدیک خانواده است. سپس این شخص به عنوان مدیر دارایی شناخته می شود – اما احتمالاً قبل از شروع به یک سند رسمی به نام نامه اداری نیاز دارند.

بنابراین، نامه اداری چیست، چگونه می توانید آن را دریافت کنید، و یک مدیر یک دارایی دقیقا چه کاری انجام می دهد؟ بیا یک نگاهی بیندازیم.

نامه اداری چیست؟ نامه اداری یک سند رسمی است که به شخص نامبرده در نامه این حق قانونی را می دهد که به دارایی ها، پول و دارایی شخصی که بدون وصیت فوت کرده است دسترسی داشته باشد، مالیات باقی مانده را بپردازد و بدهی های خود را تسویه کند.

به عنوان مثال، اگر فردی که فوت کرده حسابی حاوی 5000 پوند یا بیشتر داشته باشد، اغلب بانک‌ها درخواست می‌کنند که این سند را ببینند.

نامه اداری بسیار شبیه به اعطای وصیت است – با این تفاوت که در صورتی که فردی که فوت کرده وصیت نامه داشته باشد، اعطای وصیت داده می شود. یعنی مگر اینکه:

وصیت نامه باطل است: در وصیت نامه از مجری نام برده نشده است.
مجری نامبرده در وصیت نامه مایل یا قادر به انجام وظایف خود نیست.
در این موارد، نامه اداری همچنان مورد نیاز است.

مدیر یک ملک چه می کند؟ مدیر یک دارایی مسئول تشخیص اینکه چه اتفاقی برای پول، دارایی و دارایی یک فرد می‌افتد در صورت مرگ بدون اراده است.