روشویی سنگی جدید در تهران به حراج گذاشته شد

همانطور که معمار آلمانی Ludwig Mies van der Rohe به طور خلاصه بیان می کند، کمتر، بیشتر است، و کلمات او می توانستند برای توصیف چگونگی طراحی روشویی سنگی جدید و یک حمام هماهنگ بیان شوند. شما واقعاً فقط به چند عنصر خوب انتخاب شده نیاز دارید و حوضچه برای نتیجه کلی کاملاً ضروری است.

حوض کانتر، همانطور که از نامش مشخص است، روی یک کنسول، دستگاه روشویی، پیشخوان یا سایر انواع تکیه گاه قرار می گیرد، خواه یک قفسه عمیق، یک میز یا حتی یک صندوق عقب تغییر کاربری داده شده باشد.

حوضچه سنگی طراحی شده که به آن حوض ظرف نیز می گویند، اغلب به شکل بسیار ساده و با خطوط تمیزی است که از زیبایی سنگ طبیعی کم نمی کند. اثر نهایی مانند این مثال ظریف و تقریبا مسحورکننده است.

در اینجا، حوض سنگ طبیعی نینفا در بالای یک کنسول در یک قطعه سنگ مرمر تقریباً نازک ویفری با پایه‌های آلومینیومی با روکش فلزی باریک قرار دارد.

شکل فریبنده ساده حوضه خود طراحی و طرز کار پیچیده را پنهان می کند. Ninfa که از یک بلوک سنگ مرمر Bianco Carrara ساخته شده و به نازکی خارق‌العاده رسیده است، دارای ویژگی بارز سبک طراح خود Elisa Ossino است و بخشی از مجموعه Fontane Bianche است.

ارائه نقطه مقابل عالی برای جفت دستشویی، ظروف شیرآلات از همین طیف است که توسط Fantini به عنوان بخشی از پروژه مشترکی که جفت شدن طبیعی سنگ و آب را جشن می گیرد، تولید شده است.

تکمیل تصویر بیشتر از سنگ مرمر سفید است، به شکل بافت Romboo ما، با جلوه سه بعدی خیره کننده ای که از طریق تابش نور به آن ایجاد شده است.

هیچ چیز مانند حوضچه سنگ طبیعی به حمام شخصیت نمی بخشد. به نظر زیبا و بی‌نظیر شیک، استایل شما را نشان می‌دهد و به محض ورود به اتاق چشم‌ها را به خود جلب می‌کند.

طبیعی بودن آن به طور همزمان با روندهای کلیدی طراحی مدرن ترکیب می شود و بیانیه جسورانه و جاودانه خود را می سازد.

حوض های سنگی فراتر از ارزش زیبایی شناختی غیرقابل انکار خود، به لطف الگوها و رنگ های منحصر به فردی که سایر مواد به سادگی قادر به بازتولید آن نیستند، سخت و بادوام هستند و آنها را سال به سال به عنصری ماندگار از مراسم حمام ما تبدیل می کند.