مزایای استفاده از ظروف یکبار مصرف

دنیای بشقاب یکبار مصرف در سال‌های اخیر بسیار پیشرفت کرده است، به طوری که منطقی است که بسیاری از مشتریان هنگام انتخاب احساس گمراهی کنند: آیا طراحی ساده را انتخاب می‌کنم یا طرح‌ها را انتخاب می‌کنم؟ چه موادی در دسترس دارم و کدام یک برای نیازهای من مناسب تر است؟ آیا آنها صفحات زیست محیطی هستند؟

غرق نشو! ما از این آشفتگی آگاه هستیم و به همین دلیل این راهنمای خرید را آماده کرده ایم که در آن تمام توصیه های لازم را به شما می دهیم تا بتوانید دنیای این نوع غذاها، گزینه های بی شماری که دارید و نحوه انتخاب آن را کشف کنید. که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.

مهمترین مزایای استفاده از بشقاب های یکبار مصرف

فروش بالای انواع ظروف یکبار مصرف به دلیل حمل و نقل آنها بسیار آسان است، عمدتاً به این دلیل که بسیار سبک هستند
آنها وظیفه خود را در هر زمان و در هر شرایطی انجام می دهند
آنها به حفظ بهداشت یک فضا کمک می کنند
آنها نشان دهنده صرفه جویی در زمان هستند
مواد مختلفی برای ساخت آنها وجود دارد

می خواهیم در مورد آنچه که فکر می کنیم تنها عیب این محصول است صحبت کنیم: استفاده نادرست.

خوب یا بد ؟

همانطور که معمولاً می گوییم، محصولات یکبار مصرف بد نیستند، اما استفاده غیرمسئولانه می تواند منجر به آلودگی یا حتی تغییر مواد غذایی شود. خبر خوب این است که بشقاب های یکبار مصرف MonoUso دارای گواهینامه کامل و 100% قابل بازیافت هستند (در بسیاری از موارد حتی قابل تجزیه زیستی)، بنابراین اگر به درستی از آنها استفاده و دفع کنیم، همیشه از یک محصول با کیفیت لذت خواهیم برد.

ظروف پلاستیکی

تمام ظروف یکبارمصرف، اگرچه بسیار آلوده کننده هستند، اما رایج ترین و ارزان ترین آنها هستند.

آنها می توانند سفت یا نیمه سخت باشند. آنها می توانند غذای سرد، گرم، خشک و مرطوب را تحمل کنند.

تا آنجا که طراحی پیش می رود، به نظر می رسد هیچ محدودیتی وجود ندارد. گرد، مربع، مثلثی، رنگی، شفاف، محفظه دار، مدل های زیادی از بشقاب های پلاستیکی یکبار مصرف وجود دارد.

ما اصرار داریم که پلاستیک فی نفسه برای آلوده کردن محیط‌زیست نمی‌آید، این مدیریت بد ما است که ما را به اقیانوس‌های پلاستیکی می‌کشاند که مثلاً در دریاهایمان شناور هستند.

دفع خوب پلاستیک و بازیافت بعدی آن باعث ایجاد شرایط بهتر در کره زمین می شود و اقدامات ما تأثیر کمتری بر محیط زیست خواهد داشت.

قیمت ظروف یکبار مصرف مجلسی

ظروف زیست تجذیه پذیر

بشقاب های زیست تخریب پذیر و سازگار با محیط زیست بهترین شهرت را در این بازار دارند، اما می توانند بسیار گران تر از آن چیزی باشند که ما فکر می کنیم.

آنها از عناصر 100٪ طبیعی ساخته شده اند و بنابراین زیست تخریب پذیر هستند.

نیشکر و برگ خرما از جمله موادی هستند که در تهیه این ظروف به کار می روند.

بسته به ظرفی که می‌خرید، می‌تواند بدون مشکل در برابر غذای خشک، مرطوب، سرد و گرم مقاومت کند.