پارچه فاستونی مقدم که موجب نابینا شدن مردی شد

پارچه ها انواع مختلفی دارند مانند پارچه فاستونی مقدم: این پارچه با مواد طبیعی مانند بامبو ساخته شده است.

همچنین تحت یک فرآیند شیمیایی قرار می گیرد و به همین دلیل یک الیاف نیمه مصنوعی در نظر گرفته می شود. از لباس تا ملحفه همه لباس ها را می توان از پارچه ابریشم مصنوعی تهیه کرد.

ریون پارچه ارزان تری است به همین دلیل بسیاری از تولیدکنندگان از ابریشم مصنوعی برای تولید لباس استفاده می کنند و کیفیت ریون مانند الیاف طبیعی است.

پارچه ابریشمی: پارچه ابریشمی را می توان از نایلون، پلی استر، ابریشم و پنبه تهیه کرد. در فرآیند بافندگی یک پارچه ساده بافته می شود که درخشندگی کمی دارد که به آن نوعی پارچه ابریشمی می گویند. این یک پارچه صاف، محکم و شفاف است.

برای تجمل بخشیدن به لباس عروس، لباس شب، بیشتر از پارچه شیفون استفاده می شود. علاوه بر آن پرده های شفاف برای دکوراسیون منزل، لباس های سنتی هندی نیز با این پارچه ساخته می شوند.

پارچه شنیل: پارچه شنل پارچه ای است که برای صندلی، بالش، کاناپه محبوب است و اکسسوری اصلی در دکوراسیون منزل است.

این نوع پارچه در بافت ملافه های دنج مانند روتختی، بالش های تزئینی استفاده می شود. این پارچه محکم‌تر بافته می‌شود و برای مدت طولانی ماندگاری دارد. این نوع پارچه دارای ماندگاری طولانی و براق است.

پارچه بایز: پارچه ای بافته است که در صنایع و مصارف تزئینی مانند روکش میز بازی یا کازینو، روکش کوسن و غیره استفاده می شود. پارچه بایز ماهیتی مصنوعی دارد. از رشته های بافته شده پشم درست می شود و پارچه ای محکم است.

پارچه Charmeuse: پارچه Charmeuse از بافت ساتن بافته می شود. این بهترین پارچه برای ساخت لباس های پارچه ای مانند لباس شب یا لباس شب است.

این نوع پارچه از ابریشم، ابریشم، پلی استر و الیاف مخلوط ساخته شده است. پارچه شارموز از جلو براق و از پشت کدر به نظر می رسد، استفاده از این پارچه بیشتر در رختخواب است تا پوشاک و پارچه سنگینی است.

پارچه شویوت: پارچه‌ای پشمی است که از پشم گوسفند شویوت درست می‌شود. این یک پارچه با وزن متوسط است که براق و روشن به نظر می رسد.

ژاکت، ژاکت، جوراب از این پارچه به دلیل نرمی، انعطاف پذیری و بهترین کیفیت آن ساخته شده است.