پسته فندقی شوری که در اعماق دریا رشد می کند

پسته آجیل فوق العاده طبیعت است، چه غذای دیگری می تواند شادی به ارمغان بیاورد، روح شما را گرم کند، به یک شهر کمک کند و در کتاب مقدس ذکر شود؟

پسته فندقی شور می تواند همه کارها را انجام دهد. به مناسبت روز ملی پسته، بیایید همه کاره بودن این آجیل شگفت انگیز را با ده حقیقت عجیب و غریب و در عین حال شگفت انگیز که ممکن است درباره پسته نمی دانستید جشن بگیریم.

افسانه‌ها حاکی از آن است که ملکه سبا اعلام کرد که پسته فقط برای خانواده سلطنتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، حتی حکم می‌دهد که کشت درخت پسته برای مردم عادی غیرقانونی است، که همه می‌توانیم قبول کنیم که این فقط بی‌ادب است.

آنها می گویند که ملکه حتی کل محصول پسته کشورش را برای او و دربار سلطنتی اش برد.

من شخصاً شباهتی نمی بینم، اما واقعیت دارد. انبه و پسته هر دو از خانواده درختان همیشه سبز هستند. یکی دیگر از خویشاوندان عجیب و غریب آنها؟ پیچک سمی آن مهمانی های خانوادگی باید خیلی عجیب باشند.

در طول قرن هفدهم، درختان پسته در اوکراین به عنوان “درختان قیر” شناخته می شدند، زیرا آنها معتقد بودند که خوردن زمین درخت (که نوعی شیره است) نفس شما را تازه می کند.

وقتی درخت پسته دارید چه کسی به دهانشویه نیاز دارد، درست می گویم؟ در بسیاری از کشورها مانند اسرائیل و روسیه، شنیدن صدای ترکیدن مغز پسته به فال نیک می‌گرفت.

و به طور خاص در خاورمیانه، آنها صدا را به عنوان نشانه ای برای یک رابطه شاد می دانستند. بنابراین طبیعتاً زوج‌ها زیر درختان پسته همدیگر را می‌بینند و منتظر می‌مانند تا آن آجیل‌ها به آنها اطمینان دهند که رابطه‌شان موفق خواهد بود. اینجا قضاوتی نیست

آیا به دنبال کاهش قبض گرمایش در زمستان هستید؟ پسته می تواند پاسخ شما باشد. در هند، در سردترین ماه های زمستان، مردم پسته می خورند که آن را “آجیل داغ” می نامند.

آنها معتقدند که پسته به معنای واقعی کلمه این توانایی را دارد که انسان را از درون به بیرون گرم کند.

6. پسته یکی از قدیمی ترین درختان گلدار در جهان است.

تصور می‌شود که پسته حدود 9000 سال است که میان وعده مصرف می‌شده است و درخت پسته را به یکی از قدیمی‌ترین گونه‌های درختی جهان تبدیل کرده است.