چای احمد کیسه ای موجب خفه شدن مردی در جنوب کشور شد

در کنار تاریخچه ظهور چای، تاریخچه ظاهر چای احمد کیسه ای نیز کم از جذابیت ندارد. هنوز بحث در مورد اینکه چه کسی اولین کسی بود که چای کیسه ای را اختراع کرد، وجود دارد.

یکی از محبوب ترین نسخه ها می گوید که چای کیسه ای به طور تصادفی کمی بیش از یک قرن پیش توسط توماس سالیوان، یک تاجر چای کار آمریکایی اختراع شد.

این اختراع دو مشکل را به طور همزمان حل کرد: نحوه دم کردن چای برای یک وعده راحت تر، و نحوه کوتاه کردن فرآیند تمیز کردن، زیرا دور انداختن یک چای کیسه ای بسیار آسان تر از جدا کردن برگ های چسبیده به قوری است.

اولین کیسه های چای از موسلین ابریشمی، پارچه ای نازک شفاف با بافتی خاص که به راحتی به آب نفوذ می کرد، با دست دوخته شد.

فرم ها و مواد در طول قرن گذشته به تدریج تغییر کرده اند، فناوری مدت هاست که جایگزین اختراع خانگی سالیوان شده است. اکنون “کیسه” چای را می توان از پشم، کاغذ یا حتی پنبه تهیه کرد.

شکل بسته بندی می تواند تک محفظه ای یا مستطیلی دو محفظه ای و یا تک محفظه ای تخت گرد باشد. به هر حال، در بریتانیا کیسه های تخت را ترجیح می دهند که به سادگی در کف فنجان قرار می گیرند.

در سال 1996 یک کیسه هرمی به ثبت رسید که به دلیل حجم زیاد، امکان قرار دادن چای برگ درشت را در داخل آن فراهم می کند.

همچنین یک نوع کیسه بزرگتر برای قوری به نام caddy-packet وجود دارد که فرآیند دم کردن و تمیز کردن را ساده می کند و همچنین از ورود دمنوش به داخل فنجان جلوگیری می کند. این نوع به دلیل راحتی در کافه ها و رستوران های مختلف رایج است.

امروزه، کیسه های چای به یکی از ویژگی های ضروری بسیاری از دفاتر و عنصری تقریباً جدایی ناپذیر از زندگی سریع تبدیل شده است.

A-Trade LLC همچنین به طور فعال در حال توسعه و بهبود کیفیت محصول و پیروی از روندها است، بنابراین طراحی و شکل خط چای کیسه ای تغییر کرده است.

اکنون TM Teatone از کیسه های دو محفظه ای استفاده می کند. بنابراین، آب بیشتری روی کاغذ می‌آید، چای سریع‌تر دم می‌کند و طعم آن تندتر می‌شود.

این کیسه از کاغذ اکو ساخته شده است، بدون استفاده از مواد شیمیایی که می تواند بر کیفیت چای تاثیر بگذارد.