گوجه ای که جان یک نوزاد را به خطر انداخت

اقدامات احتیاطی در مورد خوردن گوجه برای سرما خوردگی گوجه فرنگی توسط نوزادان: به نظر می رسد با هر غذایی همیشه چیزی وجود دارد که باید مراقب آن بود.

خوشبختانه، گوجه فرنگی به احتمال زیاد برای کودک شما مشکلات جدی ایجاد نمی کند.

اولاً، آنها یکی از هشت آلرژن غذایی اصلی نیستند، بنابراین واکنش آلرژیک به گوجه فرنگی نادر است (اگرچه کاملاً ناشناخته نیست).

برای نظارت بر واکنش های آلرژیک احتمالی، بهتر است هر 3 تا 5 روز یک بار فقط یک غذای جدید به کودک خود معرفی کنید.

اگر بثورات پوستی، اسهال، خس خس سینه یا سایر علائم نامطلوب بعد از چند لقمه ریز خرد شده ظاهر شد، وقت آن است که با پزشک اطفال خود در مورد احتمال آلرژی صحبت کنید.

در مورد نگرانی در مورد خطر گلاب و سفید شدن ابرو خفگی بودن گوجه فرنگی، می توانید اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید که گوجه فرنگی به راحتی از بین می رود.

گوجه

چاو توصیه می کند: «گوجه فرنگی باید پوست کنده شود، مگر اینکه در قطعات بسیار کوچک عرضه شود. اندازه قطعات نباید بیشتر از نیم اینچ باشد. اوه، و یک خبر خوب در مورد دانه ها: “دانه های گوجه فرنگی بسیار کوچک هستند و خطر خفگی ندارند.”

در نهایت، گوجه‌فرنگی متن تشکر از رضایت مشتری برای نوزادان مبتلا به رفلاکس یا شکم‌های حساس چیست؟ آیا میوه‌های قرمز آنقدر اسیدی هستند که دوباره برمی‌گردند؟ بستگی دارد. اگر کوچولوی شما رفلاکس دارد، مراقب واکنش او به مارینارای مادربزرگ باشید.

گوجه فرنگی می تواند تولید اسید در معده را افزایش دهد و رفلاکس را بدتر کند. با این حال، نیاز به اجتناب از گوجه فرنگی و فرآورده‌های گوجه‌فرنگی به صورت فردی است. “اگر کودک شما را آزار نمی دهد، نیازی به اجتناب از آنها نیست.”

دستور العمل های ساده لباس های زنانه گوجه فرنگی برای نوزادان: برخلاف سایر سبزیجات مانند هویج یا نخود فرنگی، احتمالاً شیشه های گوجه فرنگی پوره شده را در راهروی غذای کودک نخواهید یافت.

(به هر حال، بیشتر بزرگسالان هم نمی‌نشینند و سس گوجه‌فرنگی را مستقیماً از شیشه برمی‌دارند.)

  • منابع:
    1. ?Can babies eat tomatoes
  • تبلیغات:
  1. رنگ مناسب پارچه مبلی خود را پیدا کنید
  2. گردو غذایی ماده ای که غنی از ALA است
  3. آنالیز قسمت های مختلف درخت بادام هندی
  4. روش کاشت درخت بادام هندی در خاک شنی