استفاده از پد الکلی دیاموند برای ضدعفونی کردن سکوهای تماشاگران در ورزشگاه های قطر

برای ارائه ضدعفونی مناسب با پد الکلی دیاموند و کنترل مناسب عفونت، بسیاری از مراکز از دستمال مرطوب یکبار مصرف حاوی الکل و یک میکروب کش مانند بنزالکونیوم کلرید استفاده می کنند.

با توجه به اینکه بسته بندی محصول توصیه می کند فقط بین موارد استفاده شود، این دستمال مرطوب ها نباید در آتش سوزی های جراحی مربوط به منابع اشتعال استفاده شده در طول یک عمل نقش داشته باشند.

قابل توجه است که این دستمال‌ها به میزان قابل توجهی سمی هستند و تماس با چشم‌ها می‌تواند منجر به آسیب موقت یا دائمی چشم شود.

کدهای آژانس ملی حفاظت از آتش (NFPA) راهنمایی هایی را برای سازمان های دولتی مانند مراکز خدمات مدیکر و مدیکید (CMS) و همچنین به آژانس های اعتباربخشی مانند کمیسیون مشترک و سایرین ارائه می دهد.

کد NFPA مقدار ایمن الکل را تعیین می کند که می تواند در یک محفظه دود ذخیره شود، و محدودیت 10 گالن محلول های حاوی الکل را تعیین می کند که شامل ABHR می شود، که می تواند در یک محفظه دود (خارج از یک انبار تایید شده) استفاده شود.

به اضافه 5 گالن اضافی در هر محفظه دود که می تواند ذخیره شود. همانند هر استاندارد دیگری، کدهای NFPA و الزامات CMS به طور مکرر اصلاح می شوند. کاربران باید به جدیدترین منابع NFPA و CMS به عنوان منبع اطلاعات مراجعه کنند.

انتخاب یک محلول آماده سازی مناسب بر اساس خواص ضد میکروبی و میکروب کشی از حوصله این مقاله خارج است، اما برای مراقبت ایمن از بیماران، علاوه بر مسائل کنترل عفونت، باید عوامل دیگری نیز در نظر گرفته شود.

برای محلول های آماده سازی مبتنی بر الکل، انتخاب اپلیکاتورهای از پیش پر شده با اندازه مناسب، یک گام کلیدی در پیشگیری از آتش سوزی است.

اعمال کننده های بیش از حد بزرگ برای یک منطقه آماده سازی خاص یا بخش آناتومیکی ممکن است منجر به افزایش خطر آتش سوزی به دلیل مقدار آماده سازی اضافی که نیاز به دفع و حذف دارد، شود، یا اگر تمام آماده سازی استفاده شود.

اضافی می تواند در استخرهای روی یا اطراف بیمار جمع شود. . تمام تلاش باید انجام شود تا اندازه اپلیکاتور مناسب با ناحیه ای که نیاز به پوشش دارد مطابقت داده شود.