اهدای لنت ترمز 206 تیپ 2 به بازیکنان جام جهانی قطر به جای مدال طلا

اصلی ترین تجهیزات ماشین ها لنت ها می باشند مانند لنت ترمز 206 تیپ 2 که به گونه ای طراحی شده اند که ترکیبی از قدرت توقف، صدای کم و گرد و غبار و هزینه کم را ارائه دهند.

اکثر خودروها با لنت ترمز ارگانیک یا نیمه فلزی کارخانه را ترک می کنند، در حالی که لیست رو به رشدی از وسایل نقلیه دارای لنت های سرامیکی به عنوان تجهیزات اصلی هستند.

لنت‌های ترمز ممتاز قدرت توقف کافی و مقاومت محو شدن را برای رانندگی روزمره در خیابان فراهم می‌کنند، اما برای توقف‌های تکراری و با سرعت بالا در اتوکراس یا رویدادهای پیست طراحی نشده‌اند.

سطوح بالای حرارت مرتبط با این فعالیت ها می تواند به سرعت منجر به محو شدن ترمز، افزایش تلاش پدال و کاهش ضریب اصطکاک در رابط لنت/دیسک شود.

بیشتر محو شدن ترمز زمانی اتفاق می‌افتد که عامل اتصال در مواد لنت گاز آزاد می‌کند و باعث می‌شود لنت از دیسک ترمز “هیدروپلان” دور شود.

لنت های Performance Street در زمینه حساسیت پدال، قدرت توقف نهایی و بهبود مقاومت در برابر محو شدن ناشی از دمای بالای کار، یک پله بالاتر از اکثر تجهیزات اصلی و لنت های جایگزین ممتاز هستند.

آنها برای راننده مشتاقی است که وسیله نقلیه خود را با روحیه در خیابان اداره می کند. آنها برای ارتقاء تایرهای پرفورمنس یا اتوکراس گاه به گاه آخر هفته با باشگاه خودروهای اسپرت محلی مناسب هستند.

معاوضه با این پیشرفت‌ها معمولاً با افزایش متوسط گرد و غبار ترمز، سایش سریع‌تر لنت و/یا روتور و صدا صورت می‌گیرد.

اما اگر می‌خواهید وسیله نقلیه‌تان به همان اندازه که می‌رود متوقف شود، لنت‌های ترمز Performance Street ممکن است بهترین انتخاب باشد.

هدف از لنت‌های Autocross/Track ارائه قدرت توقف فوق‌العاده و مقاومت در برابر حرارت بالا برای مقاومت در برابر محو شدن ترمز، حتی پس از توقف‌های مکرر با سرعت بالا است.

این پدها به دلیل فرمولاسیون منحصر به فرد خود، معمولاً قبل از اینکه بتوانند حداکثر قدرت توقف خود را ارائه دهند، باید بالاتر از دمای محیط گرم شوند.

اگرچه برای رویدادهای پیست پر سرعت، روزهای دور زدن یا رقابت چرخ به چرخ خوب است، این لنت‌ها ممکن است بین توقف‌های خیابان بیش از حد خنک شوند و احتمالاً قدرت توقف اولیه کمتری نسبت به O.E ارائه می‌کنند. لنت های ترمز.

با افزایش قدرت توقف نهایی، افزایش قابل توجهی در فشار پدال مورد نیاز، سایش لنت و روتور، صدا و گرد و غبار ترمز وجود دارد – که هیچ کدام در طول رانندگی روزانه مطلوب نیستند.