دزد تابلوی مونالیزا پیدا شد!

در چند روزه اخیر خبر دزدیده شده تابلوی مونالیزا اثر داوینچی تیتر یک خبرگذاری های دنیا شده است که امروز خبر ها حاکی از این است که این دزد به دست پلیس آلمان دستگر شده است.

روفرشی ابریشم

در واقع یکی از گران قیمت ترین زیراندازها روفرشی ابریشم می باشد زیرا بسیار با کیفیت می باشد به طوری که با فرش برابری می کند. از رو فرشی ابریشم و یا روفرشی کشدار برای پیشگیری از هرگونه آسیبی به تار و پود فرشهای بسیار نفیس استفاده می کنند.

قیمت کباب پز ذغالی

یکی از بهترین و کاربردی ترین وسایلی که برای طبخ غذاهای کبابی مورد استفاده قرار می‌ گیرد، کباب پزهای ذغالی محبوب و پرطرفداری هستند که با طرحها و مدلهای مختلف در بازار عرضه می شوند، برای دانستن لیست قیمت کباب پز ذغالی خانگی سه کاره در سایزهای مختلف می توانید به فروشگاه های مربوطه مراجعه نمایید.

فرش ابریشم تبریز

مهم ترین قسمت برای بافت انواع فرش، چله آن و نحوه چله کشی فرش می باشد جنس چله فرش می تواند از ابریشم، پشم یا الیاف پنبه ای انتخاب شود گره های فرش بر روی چله آن محکم و تثبیت شده و به مرور بافت فرش کامل می شود در صورتی که چله فرش مقاومت مطلوبی داشته باشد، دوام و استحکام فرش ابریشم تبریز نیز افزایش پیدا می کند.

خرید بوقلمون محلی

امروزه می توانید برای خرید بوقلمون محلی و اصلاح شده را می توانید از طریق وبسایت اینترنتی انجام دهید که با توجه به تجربه ای که در این زمینه داشته ایم توانسته ایم این محصول را در بازار فروش پرندگان اهلی شهرهای مختلف عرضه کنیم.