دفتر مشق حاشیه داری که ظرفیتش برای نوشتن مطالب تمام نمی شود

یک فرآیند مهم در مطالعه و یادگیری، یادداشت برداری در دفتر مشق حاشیه دار است، تقریباً هر دانش آموزی این کار را انجام می دهد و گذراندن یک کلاس یک شرط عملی است.

گذراندن یک کلاس یک شرط عملی است، با حجم زیادی از اطلاعات ارائه شده در هر دوره، یادداشت برداری به رمزگذاری اطلاعات کمک می کند و بنابراین به خاطر سپردن آن آسان تر می شود.

همچنین مواد مطالعاتی را تولید می کند تا بعداً برای امتحانات و پروژه ها به آن مراجعه کنید. از آنجایی که فناوری اکنون بسیار پیشرفته تر از 10 سال پیش است، زمانی که یادداشت برداری روی کاغذ محبوب ترین روش بود، گزینه هایی مانند تایپ یادداشت در رایانه و حتی نوشتن آنها روی تبلت (مانند کاغذ، اما دیجیتال ) وجود دارد.

تایپ یک راه سریع و آسان برای گرفتن اطلاعات ارائه شده در سخنرانی ها و کتاب های درسی و تلفیق آنها برای مرجع بعدی است.

اما این روش به دلیل ماهیت سریع خود منجر به کمترین میزان حفظ اطلاعات می شود و شما را ملزم به مطالعه بیشتر در آینده می کند.

سازمان قابل تنظیم است. پوشه های بی حد و حصر را می توان تقریباً بلافاصله ایجاد کرد، بنابراین مرتب سازی مثل همیشه آسان است.

برچسب ها را می توان برای دسترسی آسان، مرتب سازی و جستجو بر روی فایل ها اعمال کرد. هر فایل یک نام دارد، بنابراین مشخص است که آن فایل چیست. و این نام ها همیشه قابل تغییر هستند.

فایل ها را می توان به راحتی به قسمت های مختلف کامپیوتر منتقل کرد. از آنجایی که فایل‌ها دیجیتال هستند، هیچ ردپای فیزیکی وجود ندارد و هرچه فایل‌ها یا پوشه‌های بیشتری ایجاد کنید، فضای فیزیکی بیشتری را اشغال نمی‌کند.

همه این دلایل کامپیوتر را به دستگاهی با بهترین گزینه های سازماندهی سریع و آسان تبدیل می کند.

به اشتراک گذاری آسان است. به جای کپی کردن یا اسکن یادداشت ها، رایانه ها دارای صفحه های اشتراک گذاری ساده هستند تا فوراً با هرکسی به اشتراک بگذارند.

افراد می‌توانند در سند مشابهی مانند Google Docs با یکدیگر همکاری کنند، یا فایل‌ها را می‌توان به سرعت ایمیل و/یا پیامک ارسال کرد. هنگام اشتراک‌گذاری یادداشت‌ها، به جای اینکه صفحه را مانند کاغذ تحویل دهید، همچنان یادداشت‌های اصلی را حفظ می‌کنید.