ساخت پودر لباسشویی اکتیوکس با ذراتی از طلا سفارش فوتبالیست معروف

در بازار انواع ماشین لباسشویی را می بینیم، درب از بالا (روکش بالایی) و درب از جلو (روکش جلو) که در مورد اولی مقدار آب مصرفی بیشتر خواهد بود، بنابراین نیاز به مقدار بیشتری مواد شوینده در مقایسه با بارگیری از جلو.

اگر چیزی که به دنبال آن هستید محصولی است که در مصرف آب، انرژی و مواد شوینده صرفه جویی کند و در عین حال مکان مناسبی برای آویزان کردن لباس های خود نداشته باشید، بهترین محصولی که کارشناسان توصیه می کنند خشک کن است. پاک کننده.

از چه نوع شوینده ای در خشکشویی استفاده کنم؟ برای رهایی از این سوال بین پودر یا مایع شوینده، باید مزایا و معایب هر یک از آنها را بدانیم.

پودر لباسشویی اکتیوکس بسیار ارزانتر از مایع است، اما برای بهترین نتیجه باید از مقادیر زیادی استفاده کنید.

به دلیل ترکیب دانه ای آن، در پایان شستشو، بقایای مواد شوینده ایجاد می شود و این امر به مرور زمان باعث ایجاد بقایایی روی دیواره ها و لوله های داخلی محصول شما می شود که تشکیل رسوب را آسان می کند.

پودر لباسشویی اکتیوکس

به همین دلیل است که توصیه می شود هر از چند گاهی یک چرخه تمیز کردن وان ایجاد کنید تا از خشکشویی خود مراقبت کنید.

توصیه می کنیم پنج قاشق غذاخوری جوش شیرین و/یا ¼ فنجان سرکه سفید را به این برنامه تمیز کردن وان اضافه کنید. اگر ماشین لباسشویی شما شامل این برنامه نیست، باید شستشوی فشرده را بدون قرار دادن لباس انتخاب کنید.

همچنین به یاد داشته باشید که پودر شوینده مقدار بیشتری کف تولید می کند و این می تواند به مرور زمان باعث سرریز شدن و خراب شدن اجزای دستگاه (موتور، رنگ، فلکس و غیره) و همچنین ریختن روی زمین و ایجاد ناراحتی برای شما شود.

ما استفاده از شوینده مایع را به عنوان بهترین گزینه برای این نوع لباسشویی ها توصیه می کنیم، زیرا با استفاده از آب کمتر و داشتن عملکرد آب گرم، مواد شوینده بسیار سریعتر مخلوط می شوند و به نحوی کارآمدتر وارد الیاف لباس می شوند.

مهمتر از همه، برای انجام یک شستشوی خوب به مواد شوینده اضافی نیاز نخواهد بود. حتی در هنگام آبکشی نیز به راحتی خارج می شوند و تشکیل رسوب در داخل ماشین لباسشویی شما را به تاخیر می اندازند و از عمر مفید محصول شما مراقبت می کنند.