شیلنگ قلیون یکبار مصرفی که موجب قطع شدن انگشت مردی شد

برخی از طرفداران قلیان پس از مدتی از کشیدن سیگار لذت نمی برند. آنها شیلنگ قلیون یکبار مصرف قدیمی را با یک قلیان جدید جایگزین می کنند و اصلاً اهمیت چنین لوازم جانبی مانند شلنگ را در نظر نمی گیرند.

شیلنگ قلیان بر کیفیت سیگار کشیدن، طعم و حتی ایمنی فرآیند تأثیر می گذارد.

دلیل اول: این یک نگرانی برای بهداشت شما است! انواع خاصی از قلیان ها وجود دارند که دارای شیلنگ های غیر قابل شستشو هستند.

اینها معمولاً شامل مدل های خلیل مامون مصری است. آنها به گونه ای ساخته شده اند که به سادگی نمی توان آنها را از داخل با آب تمیز کرد.

مدل هایی که قابل شستشو نیستند باید تا حد امکان تعویض شوند. با خدمات طولانی نه تنها طعم را خراب می کنند، بلکه از نظر بهداشتی نیز خطرناک می شوند.

دلیل دوم: تغییر طعم تنباکو: اگر در نقطه ای طعم معمول قلیان سایه عجیبی پیدا کرد – این دلیلی است برای فکر کردن به وضعیت شلنگ. واقعیت این است که نمی توان به طور کامل از طعم تنباکو خلاص شد، در حالت ایده آل، ارزش خرید چندین شیلنگ جداگانه را دارد: برای تنباکوهای شیرین و تازه.

سوم: ظاهر محصول: با استفاده مداوم از دستگاه، پوشش روشن لوله شروع به محو شدن می کند. هنگامی که پوشش از بین می رود و لوله تیره می شود، طعم تنباکو شروع به تغییر می کند. آماده باشید که بوی تمیز و غنی تنباکو با بقایای نامطبوع دودهای گذشته مخلوط شود.

چند بار باید شلنگ قلیان را عوض کنم؟ شیلنگ مصرفی است که باید حداقل هر 3-4 ماه یکبار تعویض شود. تعویض شیلنگ نه تنها بهداشت، بلکه ایمنی را نیز تضمین می کند، زیرا برخلاف شفت، نمی توانید شلنگ را با برس لوله تمیز کنید و تمام پلاک های انباشته شده روی دیواره های آن را از بین ببرید.

تولید کنندگان انواع مختلفی از شیلنگ ها را ارائه می دهند. بهترین ماده برای شیلنگ سیلیکون در نظر گرفته می شود. شیلنگ سیلیکونی بو را جذب نمی کند و بر طعم تنباکو تأثیر نمی گذارد.