لباس کار صنعتی که قادر به تنظیم فشار خون انسان است

ویلمینگتون، ماساچوست، تئودور لویت، استاد بازاریابی مدرسه بازرگانی هاروارد افسانه ای، یک بار گفت: “مردم نمی خواهند مته یک چهارم اینچی بخرند.

آنها یک سوراخ یک چهارم اینچی می خواهند!” به طور مشابه، مدیران کسب‌وکار نمی‌خواهند به سادگی لباس کار صنعتی را برای کارمندان خود اجاره کنند، بلکه می‌خواهند از بسیاری از نتایج تقویت‌کننده تصویر که یک برنامه لباس کار مدیریت شده می‌تواند ایجاد کند، بهره‌مند شوند.

آدام سورف، مدیر بازاریابی در UniFirst، ارائه دهنده پیشرو یونیفرم و لباس کار برای مشاغل در سراسر ایالات متحده و کانادا، می گوید: مهمترین در میان این نتایج، توانایی ارائه یک تصویر حرفه ای و تبلیغ مؤثر یک نام تجاری شرکت است.

«چند سال پیش، یک نظرسنجی ملی که توسط J.D. Power and Associates برای صنعت خدمات نساجی انجام شد، نشان داد که مشتریان تمایل بیشتری به تجارت با کارمندانی دارند که یونیفرم می پوشند.

زیرا آنها به عنوان افراد حرفه ای برجسته بودند و به عنوان افراد شایسته و آگاه تر دیده می شدند. این نتایج نظرسنجی امروز صادق است و می تواند به مزایای واقعی برای آن دسته از شرکت هایی تبدیل شود که یک برنامه یکنواخت مدیریت شده را برای کارکنان خود انتخاب می کنند.”

سورف می گوید 10 دلیل اصلی که کسب و کارها برنامه های لباس کار را انتخاب می کنند عبارتند از:

یک تصویر تجاری جذاب ایجاد کنید، خوب یا بد، جامعه تمایل دارد افراد را بر اساس نحوه لباس پوشیدنشان قضاوت کند.

انتخاب یک یونیفرم مناسب برای کارمندان می تواند بلافاصله یک تصویر تجاری حرفه ای ایجاد کند که مشتریان را جذب کرده و به حفظ آنها کمک می کند.

یک نام تجاری را تبلیغ کنید؛ هنگامی که کارمندان یونیفرم هایی می پوشند که نشان و رنگ های شرکتی را نشان می دهد، به برندسازی و متمایز کردن کسب و کار خود در بازارهایی که خدمات ارائه می دهند کمک می کنند.