مصرف انجیر سیاه 1401 موجب مثبت شدن تست دوپینگ فوتبالیستی شد

افزودن انجیر سیاه 1401 به رژیم غذایی یک راه مطمئن برای افزایش سطح انرژی است. کربوهیدرات ها و قند موجود در انجیر درصد انرژی بدن شما را افزایش می دهد.

بی خوابی را دور نگه دارید: یک رژیم غذایی متعادل برای خواب خوب ضروری است. گنجاندن انجیر در رژیم غذایی باعث افزایش کیفیت خواب شما می شود.

آنها حاوی اسید آمینه تریپتوفان هستند که به بدن شما کمک می کند ملاتونین ایجاد کند که باعث خواب می شود.

انجیر همچنین حاوی اسیدهای چرب امگا 3 است که به خواب بهتر کمک می کند؛ تریپتوفان موجود در انجیر به سنتز ویتامین B3 در بدن شما کمک می کند، که از بی خوابی جلوگیری می کند.

کمبود ویتامین B3 در بدن شما را بی ثبات و بی قرار می کند که می تواند خواب شما را خراب کند.

انجیر منبع غنی منیزیم است. کمبود منیزیم در بدن باعث استرس و تحریک پذیری می شود که منجر به بی خوابی می شود.

تقویت سیستم ایمنی: انجیر باکتری ها، ویروس ها و کرم های گرد را در بدن شما می کشد، که در غیر این صورت می تواند باعث مشکلات سلامتی شود.

آنها حاوی مواد مغذی مانند پتاسیم و منگنز هستند که همراه با آنتی اکسیدان ها، سیستم ایمنی شما را تقویت می کنند.

انجیر را قبل از مصرف حدود 12 ساعت در یک لیوان آب خیس کنید. آنها را یک بار در صبح و سپس در شب بخورید. زمانی که روز خود را با خوردن انجیر شروع کنید و با همان روز به پایان برسانید بهترین کار را دارد.

از بیماری عروق کرونر قلب جلوگیری کنید: انجیر خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب را کاهش می دهد.

آنتی اکسیدان های موجود در انجیر و همچنین خواص کاهش فشار خون آن، رادیکال های آزاد را در بدن از بین می برد که در غیر این صورت عروق کرونر را مسدود می کند و منجر به بیماری عروق کرونر قلب می شود.

همچنین، وجود پتاسیم، امگا 3 و امگا 6 در انجیر به پیشگیری از حملات قلبی کمک می کند.

Piles را درمان کنید: انجیر خشک بهترین برای درمان انجیر است. آنها مدفوع را نرم می کنند و فشار روی راست روده را کاهش می دهند.

آنها را دو بار در روز با خیساندن سه تا چهار عدد انجیر در آب مصرف کنید. می توانید آبی را که در آن خیسانده اند نیز بنوشید. دانه های موجود در انجیر عوامل فعالی هستند که با توده ها مبارزه می کنند.