انتخاب ظرف یکبارمصرف مناسب رستوران

بیایید با آن روبرو شویم، انتخاب ظروف یکبار مصرف مناسب برای رویداد، کافه تریا، رستوران یا کامیون غذا می تواند بسیار دشوار باشد. گزینه‌های کافی وجود دارد که می‌تواند سرتان را بچرخاند، اما انتخاب درست بسیار مهم است. در اینجا به شما کمک می کند تا بشقاب ها و کاسه ها را با سبکی که می خواهید و راحتی مورد نیاز خود را انتخاب کنید، همه با قیمت مناسب.

چیزهایی که باید در نظر گرفت

اندازه فکر کنید! مطمئن شوید که اندازه های مناسب برای نیاز خود را سفارش دهید. این امکان وجود دارد که انواع ظروف یکبار مصرف به مجموعه ای از بشقاب ها یا کاسه های مخصوص به خود نیاز داشته باشد. انتخاب ظروف غذاخوری با اندازه مناسب یکی از بهترین ابزارها برای حفظ کنترل قسمتی است که برای قیمت نهایی شما بسیار مهم است. همچنین برای اینکه غذای شما به بهترین شکل ظاهر شود بسیار مهم است.

به ویژگی ها فکر کنید

اطمینان حاصل کنید که ظروفی که انتخاب می کنید دارای ویژگی های مورد نیاز شما باشد. به عنوان مثال، برخی از انتخاب ها در فر ایمن هستند در حالی که اکثر آنها اینطور نیستند. اگر می‌خواهید ظرفی را درست روی ظرف سرو در فر گرم کنید، مطمئن شوید که بشقاب‌هایتان می‌توانند آن را تحمل کنند.

سبک فکر کن

بشقاب ها و کاسه های شما چیزهای زیادی در مورد شما می گویند.ظروف یکبارمصرف غذاخوری مناسب می تواند بخش مهمی از فضای رستوران شما باشد. این می تواند نقش بزرگی در موضوع یک رویداد بازی کند یا به مشتریان شما سیگنال دهد که شما به اندازه آنها به زمین اهمیت می دهید.

ظروف کاغذی

ظروف کاغذی ده ها سال است که وجود داشته است. این در تنوع تقریباً نامحدودی از اندازه، شکل و رنگ موجود است. این یک گزینه اقتصادی است و سازگاری با مایکروویو را ارائه می دهد اما ایمن در فر نیست. به طور کلی برای غذاهای گرم یا سرد کافی در نظر گرفته می شود، اگرچه به اندازه برخی گزینه ها محکم نیست. کاغذ انتخابی سازگار با محیط زیست نیست. بشقاب ها و کاسه های کاغذی معمولاً با ورقه ورقه ای مومی ساخته می شوند و آنها را غیر قابل کمپوست می کند.

کاغذ معمولاً یک انتخاب “محکم” است اما دیدنی نیست. وقتی ظرافت و سازگاری با محیط زیست مهم نیست، کاغذ می تواند کار را انجام دهد.

قیمت ظروف یکبار مصرف مجلسی

فوم

ظروف غذاخوری فوم از زمان جنگ جهانی دوم در صحنه ناهار خوری بوده است. این در اندازه ها و شکل های مختلف با انتخاب رنگ محدود موجود است. این ارزان ترین گزینه است اما ایمن در مایکروویو یا فر نیست. فوم برای غذاهای سرد مناسب است، اگرچه نگرانی هایی در مورد استفاده از آن با غذاهای گرم به دلیل یک ماده شیمیایی رایج وجود دارد. فوم سازگار با محیط زیست در نظر گرفته نمی شود. قابل کمپوست نیست.