تصوری که از فکر کردن به لابستر در ذهن ما نقش می بندد

هنگامی که به خرچنگ فکر می کنید، کلمات زوال، شیرین و خوشمزه به ذهن خطور می کند.

خرچنگ یک خوراکی است که در مبل سلطنتی طوسی قسمت های شمال شرقی ایالات متحده سرچشمه می گیرد (سلام مین!) اما در بسیاری از شهرهای ساحلی در امتداد ساحل سرو می شود، مانند غذاهای دریایی تیموتی در ساحل فرناندینا و نوکاته.

در حال حاضر خرچنگ لذیذ، تاریخچه جالبی دارد از جمله اینکه غذای زندان محسوب می شود! زمانی خرچنگ بسیار ارزان بود، بردگان، کودکان و زندانیان با گوشت آبدار شیرین تغذیه می شدند.

واقعیت جالب خرچنگ بومی شومیز دامن آمریکا نیز به عنوان کود و طعمه ماهی استفاده می شد.

بهترین ماه ها برای مصرف خرچنگ در ماه های آوریل، می و ژوئن است.

این زمان عالی برای لذت بردن از رول‌های خرچنگ محبوب تیموتی است که دارای سالاد خرچنگ ماهرانه است که به‌عنوان رول به سبک نیوانگلند سرو می‌شود.

نه به کربوهیدرات؟ شما همچنین می توانید تعبیر خواب سیب زرد آنها را به عنوان یک بسته بندی لذت ببرید! چند فواید سلامتی که در مورد خرچنگ کشف کردیم را بررسی کنید و خودتان از آنها لذت ببرید!

حفظ قلب سالم
خرچنگ منبع خوبی از ویتامین هایی مانند سلنیوم و اسیدهای چرب امگا 3 است. همچنین حاوی ویتامین هایی مانند B12، منیزیم و ویتامین E است.

نشان داده شده است که لابستر این ویتامین ها باعث کاهش پرخاشگری، تکانشگری و افسردگی در بزرگسالان می شود. سلنیوم همچنین نشان داده است که به محافظت در برابر سرطان، مشکلات تیروئید و اختلالات مربوط به تفکر، سرطان و سایر موارد کمک می کند.

افزودن خرچنگ به رژیم غذایی، قلب شما را سالم و معده شما را شاد نگه می دارد.

  • منابع:
    1. The delicious health benefits of eating crab
  • تبلیغات:
  1. زعفران گرانترین ادویه است
  2. ایزوگام بهترین راه حل برای مهندسان است
  3. شامپو یکی از شناخته شده ترین محصولات شخصی است
  4. همبرگر چه آسیبی به مغز نهنگ وارد کرده است؟