چه عواملی می تواند آلرژی کودک شما را چند برابر کند؟

Boor گفت: “انتشار VOC از تشک های مدل پالتو چرم زنانه جدید چهار برابر بیشتر از تشک های مستعمل است “انتشار VOC به مرور زمان از بین می رود، اما هوادهی از مواد شیمیایی کمتر فرار مانند فتالات ها و بازدارنده های شعله که شسته می شوند، خلاص نمی شود.

به آرامی برای سال ها و تمایل به تجمع در گرد و غبار خانه آزمایش تشک همچنین وجود شگفت‌انگیز ترکیبات عطری، مانند مواد شیمیایی مرتبط با رایحه‌های لیمو و اسطوخودوس را نشان داد که می‌توانند به عنوان آلرژی‌زا عمل کنند.

محققان دقیقاً نمی دانند که خواص لیمو عمانی چرا این مواد شیمیایی در تشک ها وجود دارد مواد تشکیل دهنده عطر می تواند توسط تولید کنندگان برای پوشاندن بوهای دیگر استفاده شود، همانطور که ممکن است در محصولی که با استفاده خیس می شود اتفاق بیفتد.

هنگامی که کودک در رختخواب جویدن سیاه دانه صبح ناشتا حرکت می کند، گرد و غبار تشک و میکروب ها به آسانی در هوا منتشر می شوند و گرد و غبار را بالا می برند. برای کاهش آلرژن ها، Boor توصیه می کند تشک را یک بار در هفته جاروبرقی بکشید.

او گفت: «ممکن است جارو کشیدن تشک جالب به نظر نرسد، اما تحقیقات نشان داده است که روشی موثر برای کاهش میزان آلرژن‌های گرد و غبار و میکروب‌هایی است که روی سطح تجمع می‌کنند.»

تحقیقات Boor از تشک های تخت خواب به فرش منتقل شده است که می تواند حاوی همان مواد شیمیایی و باکتری باشد.

او گفت: «ما در حال مطالعه این هستیم که چگونه نوزادان با استفاده از یک نوزاد روباتیک در معرض گرد و غبار و میکروب‌های برانگیخته از فرش‌ها قرار می‌گیرند.»

«ما همچنین اندازه‌گیری‌های بی‌درنگ تشک مسافرتی نوزاد میکروب‌های موجود در هوا را با فعالیت‌ها و حرکات کودکان مرتبط می‌کنیم. در یک محیط مراقبت از کودک امیدوارم تحقیقات من بتواند در طراحی آینده اتاق خواب، تخت خواب و محیط های بازی امن تر برای نوزادان کمک کند.»

  • منابع:
    1. Choosing a Safe Mattress for Your Baby’s Crib
  • تبلیغات:
  1. آموزش تعمیر و نگهداری دستگاه استریل پزشکی
  2. به لطف طب سوزنی و هومیوپاتی یک سگ نگهبان نجات یافت
  3. یکی از بازی فکری دخترانه برای دختران 5 ساله و بزرگتر
  4. بیایید یک سگ نگهبان درمانی برای خانواده بگیریم