استفاده از نخود سیاه در مراغه برای سررد های مزمن

نخود سیاه در مراغه در سال 1854 تولید شد و گیاهانی فوق کوتوله در نظر گرفته شد که فقط 9 اینچ قد دارند. نخود تام تامب به دلیل اندازه کوچکشان برای باغچه های کانتینری ایده آل هستند.

برای مشاوره بیشتر، مقاله ما در مورد رشد نخود فرنگی در ظروف را بررسی کنید.

این گیاهان پس از 55 روز بالغ می شوند و برداشت کمی از نخود شیرین و چاق را تولید می کنند.

نخود فرنگی قندی که به نام نخود فرنگی نیز شناخته می شود در غلاف های گرد، ترد و خوراکی رشد می کند. این انواع نخود به عنوان تلاقی بین نخود باغی و برفی شروع شد و بهترین کیفیت هر دو را ترکیب کرد.

مانند سایر انواع نخود، قندان هوای خنک را ترجیح می دهند و می توانند یخبندان خفیف را تحمل کنند، بنابراین این دانه ها را زود بکارید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد کشت یک برداشت موفق، مقاله ما را در مورد رشد نخود قندی چک کنید. برای حداکثر شیرینی و لطافت، نخود فرنگی را زمانی برداشت کنید که نخود فرنگی پر شود.

نخود سوپر قندی نوعی جدیدتر از نخود است که برای شیرین تر بودن و عملکرد بسیار بالاتر نسبت به سایر گونه ها پرورش داده شده است. این گیاهان در 64 روز بالغ می شوند و روی تاک هایی رشد می کنند که به 5 فوت می رسد.

آنها همچنین مقاومت بالایی در برابر سفیدک پودری و چندین ویروس رایج دیگر دارند که می توانند نخود را مبتلا کنند.

برای یک خوراکی شیرین تقریباً عالی، نخود فوق العاده قندی را بلافاصله از درخت انگور بخورید!

نخودهای Sugar Ann یک گیاه کوتوله است که تنها به 24 اینچ رشد می کند و آن را به انتخابی عالی برای فضاهای کوچکتر تبدیل می کند. آنها معمولاً در حین رشد نیازی به حمایت اضافی ندارند.

غلاف های 3 اینچی آنها تنها در 56 روز بالغ می شوند و سپس برای حدود یک هفته بر روی تاک ترد می مانند. این گیاهان آنقدر چشمگیر هستند که در سال 1984 برنده منتخب All-American انتخاب شدند.