دختری که با اسکاج سوزنی توت فرنگی برای خود شانه درست کرد

حتی اگر ماشین ظرفشویی دارید یا اسکاج سوزنی توت فرنگی و به بشقاب های کاغذی علاقه دارید، زمانی فرا می رسد که برخی از انواع لیوان ها یا ظروف را در حالی که پشت سینک می ایستید باید با دست بشویید.

اگرچه این شغلی نیست که بیشتر مردم از آن لذت ببرند، اما برای سلامت خانواده شما ضروری و مهم است که سطوح مملو از باکتری را به درستی تمیز کنید.

بنابراین، برای کمک به شما در انجام کار و انجام سریع‌تر آن با کمترین تلاش، در اینجا 9 نکته وجود دارد که شما را از آشپزخانه خارج می‌کند.

چند ظرف پلاستیکی ارزان قیمت روش ظرفشویی شما را تغییر می دهد و در وقت شما صرفه جویی می کند.

برای قرار دادن ظروف کثیف در حین جمع شدن، از یک ظرف ظرف شویی استفاده کنید. اگر آنها را در سینک قرار دهید، قبل از شروع شستشو، باید ابتدا سینک را تخلیه کنید.

استفاده از ظرف شویی باعث صرفه جویی در مصرف آب (و پول) می شود تا اینکه از یک سینک ظرفشویی بزرگ برای شستن تنها چند مورد استفاده کنید.

اگر سینک دوتایی ندارید، می‌توان از ظرف ظرفشویی برای شستشوی ظروف، غوطه‌ور کردن سریع ضدعفونی‌کننده یا خیساندن مواد غذایی چسبیده استفاده کرد.

حتی اگر سینک بزرگ یا دوتایی دارید، استفاده از ظرف های ظرفشویی از ظروف شما در برابر تراشه هایی که ممکن است در اثر برخورد با سطوح سخت تر فولاد ضد زنگ، سنگ یا چینی ایجاد شود، محافظت می کند.

اگر قصد ندارید بلافاصله بعد از غذا یا میان وعده ظروف را بشویید، یک ثانیه وقت بگذارید و تکه‌های باقی مانده روی بشقاب‌ها، قابلمه‌ها یا تابه‌ها را که زباله‌ها را در سطل زباله قرار می‌دهند، بشویید.

برای جلوگیری از خراشیدگی از یک کاردک لاستیکی استفاده کنید و فاضلاب سینک یا محل دفع زباله را مسدود نکنید. هنگامی که گریس سرد می شود و گیر می کند، باقی ماندن چربی در دفن، لوله ها را مسدود می کند.