ساخت لباس حوله ای که در فصل تابستان دمای بدن را کنترل می کند

در واقع، سازماندهی خشک کردن لباس‌هایی مانند لباس حوله ای با استفاده از روش‌های «دستی» در داخل و حتی خارج از منزل کار سختی نیست، به شرطی که چند مرحله ساده را دنبال کنید.

برای آگاهی از نحوه خشک کردن لباس های حوله ای در زمستان بدون استفاده از خشک کن به ادامه مطلب مراجعه کنید.

1. زمان مناسب را انتخاب کنید دو مکتب فکری در مورد زمان خشک کردن شما وجود دارد. یکی این است که سعی کنید شستشوی خود را زودتر در روز انجام دهید تا فرصت استفاده از نور خورشید را داشته باشید.

مورد دیگر این است که بگذارید یک شبه خشک شود تا کمتر در اطراف خانه زحمت بکشید، بعلاوه وقتی از خواب بیدار می شوید احتمال خشک شدن آن وجود دارد. از هر روشی که با برنامه روزانه شما مناسب است استفاده کنید.

2. ماشین لباسشویی خود را بیش از حد با  لباس حوله ای پر نکنید: له کردن لباس‌ها در کنار هم باعث می‌شود که در پایان شست‌وشو، آن‌ها را مرطوب کند، بنابراین خشک شدن آن‌ها در نهایت زمان بیشتری می‌برد.

3. از سریع ترین برنامه چرخش دستگاه خود استفاده کنید: استفاده از سریع ترین چرخه چرخش موجود به کاهش مدت زمان خشک شدن لباس شما کمک می کند.

می توانید شستشوی خود را در چرخه چرخشی دیگری قرار دهید تا آب اضافی باقیمانده از بین برود و قبل از خارج کردن آنها از دستگاه تا حد امکان رطوبت خارج شود.

قبل از اینکه کنترل‌ها را برای یک چرخش فوق‌العاده سریع تنظیم کنید، حتماً برچسب مراقبت از لباس روی لباس‌تان را بررسی کنید تا ببینید آیا می‌توان آن‌ها را به این شکل دیوانه‌وار اداره کرد یا خیر.

4. هواکش داخلی را امتحان کنید: هواکش داخلی یک سرمایه گذاری ضروری است و یکی از بهترین راه ها برای خشک کردن لباس در داخل خانه است.

برای اطلاعات بیشتر، راهنمای عمیق ما را در مورد نحوه خشک کردن لباس در داخل خانه بخوانید. 5. از قفسه خشک کن استفاده کنید.