ساعت دیواری والتر چوبی که می توان از آن به عنوان دفترچه یادداشت هم استفاده کرد

ساعت های بریل لمسی مانند ساعت دیواری والتر چوبی نیز نمونه ای از ساعت های شنیداری هستند. اینها به ویژه برای کمک به افرادی با بینایی ناقص است. اینها اساسا ساعت هایی هستند که نمایش فیزیکی زمان را روی سطح تولید می کنند.

این بدان معناست که کاربر با دید ناقص می تواند عقربه های ساعت را برای تشخیص زمان احساس کند. ساعت همچنین می تواند یک کد متنی کور (به خط بریل) برای همان نتیجه نهایی داشته باشد.

ساعت‌های منطقه زمانی برای مسافران و افراد تجاری طراحی شده‌اند تا بتوانند زمان را در سراسر جهان تشخیص دهند. معمولاً در شهرهایی که در آنها تجارت انجام می دهند، در مقایسه با هر منطقه زمانی.

آنها می توانند آنالوگ یا دیجیتال باشند و می توانند مناطق زمانی مختلفی را در خود جای دهند زیرا دارای چند چهره هستند. برخی از افراد در خواندن ساعت های آنالوگ و دایره ای هنوز مشکل دارند.

همانطور که نام ساعت ها توصیف می کنند، این ساعت ها یک ملودی در ساعت، هر ساعت و شاید یک آهنگ متفاوت در نیمه شب یا ظهر پخش می کنند.

اغلب می‌توان آن‌ها را به‌عنوان ساعت‌های زنگ‌دار برنامه‌ریزی کرد که به‌جای صدای بوق و صدای جیر جیر در زمان مقرر، موسیقی پخش می‌کنند.

داشتن یک ساعت فانتزی در خانه، مانند ساعت پدربزرگ یا ساعت فاخته، عالی است، مگر زمانی که در نیمه شب شروع به تولید صداهای بسیار بلند کنند.

یک ساعت سنسور نور می‌داند که چراغ‌ها چه زمانی خاموش می‌شوند و خود را از زنگ زدن در ساعت بی‌صدا می‌کنند، همانطور که ساعت خاموش کننده زنگ ساعت نیز این کار را انجام می‌دهد.

برای مثال می توانید آنها را طوری برنامه ریزی کنید که در ساعات بین 9 شب تا 8 صبح بی صدا شوند.

ساعت‌های دیگر روشن و طلوع آفتاب شروع به ساطع نور با شدت‌های تدریجی روشن‌تر می‌کنند تا به‌جای بلند کردن صدای زنگ، لرزش یا موسیقی، به آرامی شما را بیدار کنند.

انواع ساعت بر اساس استفاده و محبوبیت: اکنون که انواع مختلف ساعت‌ها را بر اساس مکانیسم‌ها و ویژگی‌هایشان پوشش داده‌ایم، اجازه دهید آنها را بر اساس نحوه استفاده و مکان استفاده از آن‌ها بررسی کنیم.