مایع لباسشویی دستی که 1 پیمانه اش قدرت پاک کنندگی 100 دست لباس مجلسی داشت

طیف وسیعی از مواد شوینده از پودر تا مایع لباسشویی دستی در بازار وجود دارد، اینها برای مطابقت با نیازهای مختلف لباسشویی طراحی شده اند.

پودر شوینده دستی برای شستن لباس ها با دست یا با ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک طراحی شده است.

مانند Ariel Complete ، نسبت به سایر شوینده‌ها کف بیشتری تولید می‌کند و لکه‌ها را از روی لباس‌های شما پاک می‌کند، حتی بدون تکان دادن اضافی که از یک ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک دریافت می‌کنید.

پودر لباسشویی ماشینی که برای ماشین های لباسشویی تمام اتوماتیک طراحی شده است، اگر به دنبال دیدن رنگ های سفید روشن هستید، عالی است.

از آنجایی که این شوینده‌های پودری برای ماشین‌های لباسشویی تمام اتوماتیک (که آب کمتری نسبت به شستشوی دستی مصرف می‌کنند) بهتر هستند، مواد شوینده کف کمتری تولید می‌کند.

مواد شوینده پودری، مانند آریل ماتیک ، دارای مواد فعال تری نسبت به شوینده های شستشوی دستی هستند – به عنوان مثال، فناوری سفید کننده.

پودر مخصوصاً در از بین بردن لکه های فضای باز یا کثیفی های روی زمین موثر است.

شوینده مایع همچنین با در نظر گرفتن ماشین‌های لباسشویی تمام اتوماتیک طراحی شده است و برای درمان مستقیم لکه‌ها راحت است، زیرا می‌توانید به سادگی آن را روی لکه بریزید و اجازه دهید قبل از شستن، قبل از شست‌وشو عمل کند.

اگر در حال مبارزه با روغن و گریس هستید، شوینده مایع یک انتخاب عالی است. شایان ذکر است که برخی از مواد مورد استفاده در پودر، مانند سفید کننده بدون کلر (که سفیدها را روشن می کند)، در فرم مایع گنجانده نشده اند، بنابراین اگر به دنبال سفیدی روشن هستید، مایع ممکن است انتخاب ایده آلی نباشد.

با این حال، اگر علاقه مند به روشن نگه داشتن رنگ های خود هستید، مایع شوینده مناسبی برای از بین بردن لکه ها و محافظت از رنگ ها است.

چرا ماشین لباسشویی هنگام انتخاب مواد شوینده اهمیت دارد؟ نه همه ماشین‌های لباسشویی یکسان ساخته شده‌اند و نه مواد شوینده شما.

به همین دلیل است که انتخاب مواد شوینده مناسب اهمیت دارد، هنگامی که از ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک با بار بالا استفاده می کنید، به مواد شوینده ای نیاز خواهید داشت که بیش از آنچه برای یک ماشین درب از جلو نیاز است، کف تولید کند.

یک ماشین لباسشویی درب جلو نیاز به فرمول شوینده ای دارد که به طور ویژه فرموله شده باشد تا کف کمتری نسبت به آنچه یک لودر بالا نیاز دارد تولید کند و در عین حال تمیزی بی عیب و نقص را تضمین کند.