پزشکان مصرف نقل ترخان ارومیه را جهت تنظیم هورمون های کبدی پیشنهاد می دهند

در حالی که هیچ عدد جادویی برای اینکه چه مقدار نقل ترخان ارومیه باید به فرزندتان بدهید وجود ندارد، هاپسکگر پیشنهاد می کند به رابطه خود با غذا فکر کنید تا در انتخاب هوشمندانه به شما کمک کند؛ او موارد زیر را توصیه می کند:

از استفاده از آب نقل به عنوان انگیزه یا پاداش، یا حتی برچسب زدن به آب نبات به عنوان خوب یا بد خودداری کنید.

او می‌گوید: «این می‌تواند به خود آب نقل ارزش بیافزاید و بعداً در زندگی کودک کشمکش ایجاد کند.

غذاهای سالم را سرگرم کننده کنید. سعی کنید تنقلات مختلف سالم را با حکاکی فلفلی مانند فانوس جک و یا با پوست کندن و اضافه کردن یک ژله سبز روی آن، یک کدو تنبل درست کنید.

شامل فعالیت های جایگزین. این کمک خواهد کرد که برخی از تاکیدات را از آب نقل دور کنید، یک مسابقه لباس، نقاشی کدو تنبل و سایر صنایع دستی را در نظر بگیرید.

الگوی خوبی باشید. “اگر کودکی ببیند که بزرگسالی دائماً آب نقل مصرف می کند یا نقل مخفیانه می خورد، فکر می کند که خوردن آب نبات اشکالی ندارد.”

غذا خوردن آگاهانه را تشویق کنید. اطمینان از اینکه کودک شما به بدن او گوش می دهد اینکه چگونه به او می گوید چه زمانی گرسنه است یا چه زمانی باید خوردن برخی غذاها را متوقف کند بسیار مهم است.

Hopsecger می‌گوید: «من به آنها می‌گویم، خوردن نقل اشکالی ندارد، اما خوردن بیش از حد نقل ممکن است باعث شود که شما احساس بیماری کنید و این یکی از دلایلی است که ما سعی می‌کنیم مراقب میزان خوردن شما باشیم.»

قبل از اینکه به کودک خود اجازه دهید در توده نقل خود شیرجه بزند، باید هر قطعه را مرتب کنید و آن را برای موارد مختلف بررسی کنید تا مطمئن شوید همه چیز ایمن است.